Tech techline.hu 2012. február. 15. 17:30

A Sony nem adja fel - 50 millió dolláros marketing a Vitának

A Sony legújabb kézi játékgépe a Vita igen impozáns jellemzőkkel bír: hatalmas kijelző, csodaszép színek, fantasztikus...

A Sony legújabb kézi játékgépe a Vita igen impozáns jellemzőkkel bír: hatalmas kijelző, csodaszép színek, fantasztikus külső és erős hardver. Ennek ellenére az eladási adatok elmaradnak a várttól: ennek oka lehet a mobiltelefonos és táblagépes játékok térhódítása is (néhány iPad játék van olyan jó, mint bármelyik kézikonzol játék), de talán a gazdasági válsági is közrejátszik.

A Sony azonban nem adja fel – nagyon helyesen, hiszen a Playstation karrierje sem indult zökkenőmentesen, ám az évek alatt a Sony mégis népszerűvé és jövedelmezővé tette a terméket. Az idei évben a Vitára fognak koncentrálni: a jövő héten kezdik forgalmazni a tengerentúlon az apró gépet, ennek kapcsán a Sony a cég történetének legnagyobb termékindító reklámhadjáratára készül. A „Never Stop Playing” névre hallgató marketing-kampányukban ötvenmillió dollárt fognak költeni a kézikonzol népszerűsítésére.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.