Tech techline.hu 2012. február. 15. 17:30

A Sony nem adja fel - 50 millió dolláros marketing a Vitának

A Sony legújabb kézi játékgépe a Vita igen impozáns jellemzőkkel bír: hatalmas kijelző, csodaszép színek, fantasztikus...

A Sony legújabb kézi játékgépe a Vita igen impozáns jellemzőkkel bír: hatalmas kijelző, csodaszép színek, fantasztikus külső és erős hardver. Ennek ellenére az eladási adatok elmaradnak a várttól: ennek oka lehet a mobiltelefonos és táblagépes játékok térhódítása is (néhány iPad játék van olyan jó, mint bármelyik kézikonzol játék), de talán a gazdasági válsági is közrejátszik.

A Sony azonban nem adja fel – nagyon helyesen, hiszen a Playstation karrierje sem indult zökkenőmentesen, ám az évek alatt a Sony mégis népszerűvé és jövedelmezővé tette a terméket. Az idei évben a Vitára fognak koncentrálni: a jövő héten kezdik forgalmazni a tengerentúlon az apró gépet, ennek kapcsán a Sony a cég történetének legnagyobb termékindító reklámhadjáratára készül. A „Never Stop Playing” névre hallgató marketing-kampányukban ötvenmillió dollárt fognak költeni a kézikonzol népszerűsítésére.

mesterséges intelligencia
Hirdetés
hvg360 Lenthár Balázs 2025. április. 24. 20:00

Századfordulós bűnügyek – A postarablás, ami miatt 10 éven át röhögött mindenki a rendőrségen

1884 első napjaiban a pesti főposta épületének udvaráról eltűnt egy nagy értékű pénzesláda. Minden jel arra mutatott, hogy belső munkáról volt szó, a rendőrség mégis tehetetlen volt sokáig az ügyben, ami részben azért volt, mert a testület addigra használhatatlanná korrumpálódott, illetve azért, mert a bűnügy felderítéséhez szükséges szakértelemnek is híján volt. A népgúny hozzájárult viszont ahhoz, hogy a fővárosi rendőrség berkein belül komoly változás vette kezdetét, és létrejött egy európai összehasonlításban is az élvonalba pozicionálható testület. És menet közben a rablás tetteseit is kézre kerítette egy szemfüles detektív.