Az iOS operációs rendszeren már elérhető a K&H mobilbank legfrissebb verziója, amely megoldja azoknak az iPhone-os ügyfeleknek a problémáját, akik múlt hét óta nem tudnak mobilkészülékükről bankolni. De nem mindegy, hogyan próbál frissíteni az ügyfél.
Múlt csütörtök óta nem tud belépni mobilbankjába a K&H Bank több olyan ügyfele, aki iPhone-t használ. A pénzintézet kedd este kiküldött tájékoztatása szerint az iPhone-osok már hétvége óta letölthetik az App Store-ból a K&H Mobilbank alkalmazás 3.0.1. verzióját.
Aki a K&H mobilbankját megnyitva „elavult alkalmazás” rendszerüzenetet talál, az alatta lévő „frissítés” gomb megnyomásával nem fogja tudni frissíteni az alkalmazást. Ebben az esetben meg kell nyitni az App Store alkalmazásboltot, ott rákeresni a „K&H mobilbank” névre, ott pedig az app adatlapján megnyomni a Frissítés gombot. (Aki iPhone-járól olvassa cikkünket, az ezt a linket megérintve rögtön az alkalmazás adatlapjára jut.)
Aki nem találkozik „elavult alkalmazás” rendszerüzenettel, és gond nélkül be is tud lépni a mobilbankba, annak nincs teendője.
A K&H Bank az okozott kellemetlenségért érintett ügyfelei elnézését kéri.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.