Az új csomag reklámokat is tartalmaz, amiket az előfizetők a filmek, illetve sorozatok előtt, valamint közben kell, hogy végignézzenek.
Új, de olcsóbb előfizetői csomag bevezetéséről döntött a Netflix: az Egyesült Királyságban havi 4,99 fontért, az Egyesült Államokban pedig 6,99 dollárért lehet majd igénybe venni a lehetőséget. Ez 2415, illetve 3000 forint közötti összeget jelent. (A pontos magyar árazásról egyelőre nincs hír, ahogy arról sem, hogy a csomag nálunk egyáltalán elérhető lesz-e.)
A Netflix közlése szerint az új csomagot összesen 12 országban, köztük az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában indítják el, Netflix Basic with Ads néven, idén novembertől.
Mint a neve is mutatja, a csomagban reklámok is vannak.
Ezek minden esetben az adott tartalom előtt és közben fognak megjelenni a képernyőn, átlagosan 15, illetve 30 másodpercben. A Netflix számításai szerint egy egyórás kikapcsolódás átlagosan négy-öt percnyi reklámmegjelenítéssel egészül ki a platformon, ha valaki ezt az előfizetést veszi igénybe.
A cég azt is közölte, hogy bizonyos filmek és sorozatok egyáltalán nem lesznek elérhetők az új csomagban, ahogy a felbontás sem lesz túl izmos:
mindössze 720p-t kapnak az előfizetők.
A vállalat aktuális negyedévi jelentésében több mint 200 ezer elvesztett felhasználóról írt. Ezek után döntöttek az új csomag bevezetése mellett.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.