Nincs olyan cég, amelynek minden termékét egyaránt kedvelik, és ez az Apple-nél is így van, legalábbis ez derült ki egy felmérésből.
Nem lehet mindig nyerni – foglalja össze a SlashGear azt a felmérési eredményt, amelyben 620, szerintük az amerikai lakosságot reprezentáló felnőttet kérdeztek meg Apple-termékekről, pontosabban arról, hogy vásárolnának-e ilyet.
Hatféle lehetőséget adtak meg: Apple Card (egy analóg egy hitelkártya, amellyel hozzá lehet férni olyan szolgáltatásokhoz, mint az Apple Pay), Apple TV 4K, AirTag, HomePod mini, AirPods és Apple Watch. A megkérdezettek 11,45 százaléka nyilatkozott úgy, hogy soha nem vásárolna Apple kártyát, míg 13,87 százalékuk az Apple TV-vel volt így.
És ezek még mindig a leginkább kedvelt termékek voltak. Úgy vélhetnénk, hogy az Apple néhány népszerűbb terméke (például az Apple Watch és az AirPods) egyöntetűen kedvencnek számítanak, ezzel szemben a felmérésben résztvevők 14,52 százaléka soha nem vásárolna Apple Watchot, míg 19,35 százaléknak eszébe sem jutna AirPodsot venni. Ez azt jelentheti, írja a SlashGear, hogy az utcán minden ötödik ember ellenzi az AirPods- és nagyjából minden hetedik ember az Apple Watch-vásárlást.
A két legelutasítottabb termék az AirTag és a HomePod mini volt. A felmérésben résztvevők több mint 20,32százaléka sosem venné meg az Apple nyomkövető eszközét, és 20,48 százalék állította, hogy bizonyosan nem nyitná ki a pénztárcáját egy HomePod mini miatt. Mindez meglepő, tekintettel az Apple AirTag viszonylagos újdonságára és sokoldalúságára, valamint a HomePod minibe csomagolt olcsó, kiváló minőségű hangszóróra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.