Rizikós módon, de növelte fizetős ügyfeleinek számát a kültéri kamerákat gyártó Wyze. Az előfizetők annyi pénzt adnak be, amennyit akarnak.
Az előfizetéses szolgáltatást kínáló cégek különféle akciókkal igyekeznek még több ügyfélre szert tenni. A kedvezmények mértéke változó, az azonban nagyon nem gyakori, hogy valaki 0 dollárt kérjen a saját portékájáért. Ezért is tűnik meglepőnek a Wyze nevű startup húzása, amely pontosan így döntött: a felhasználókra bízta, ki mennyit akar vagy nem akar fizetni az extrákért.
A Wyze egy kültéri kamerákat gyártó amerikai vállalat. A berendezések ugyan előfizetés nélkül is használhatók, ám a legérdekesebb, leghasznosabb funkciók pénzbe kerülnek. A cég tavaly azonban gondolt egy merészet, majd pedig kihirdette: a felhasználók döntsék el, mennyit adnak azért a csomagért, amely korábban fix áras volt.
Ahogy az Übergizmo is írta, az akció nem várt hatást váltott ki, ugyanis a legtöbb ügyfél – legalábbis a Wyze állítása szerint – magasabb összegeket utalt, de hogy pontosan mennyit, azt nem közölték. A kritikusok rögtön nekik is estek, hogy a húzás csak egy alattomos praktika volt, hogy még előfizetőre tegyenek szert. A Wyze azonban egy pillanatra sem hátrált meg, és közölte, a különleges lehetőséget minden felhasználójukra kiterjesztik, sőt: olyan funkciókat is bevesznek a csomagba, amik eddig nem is voltak benne.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.