A járvány miatt alaposan megcsappant az utcai kólavásárlási kedv Japánban. A Coca-Cola egy érdekes ötlettel igyekszik felrázni a keresletet.
Japánban rengeteg üdítőitalos automata működik, de a koronavírus-járvány miatt most sokkal kevesebben vásárolnak ezekből – így például a népszerűnek számító Coca-Cola termékeiből sem fogy annyi.
A Nikkei cikke szerint az üdítős cég egy új szolgáltatással igyekszik növelni a keresletet, és kicsit nagyobb kedvet csinálni a kólaivásnak: az ötlet hátterében a Coke On Pass áll, amely előfizetésért cserébe biztosítja a napi kólamennyiséget.
A japánok az üdítőgyártó Coke On alkalmazásán keresztül tudnak feliratkozni a havonta 2700 jenbe, átszámítva mintegy 7663 forintos szolgáltatásra. Ha a fogyasztó rendelkezik ilyennel, az országszerte elhelyezett automatákból ingyen vehet ki egy palack üdítőt, természetesen nem csak kólát.
Az ötletgazda szerint az előfizetéssel hosszabb távon pénz spórolható, azzal ugyanis (a darabárat nézve) valamivel olcsóbban lehet hozzájutni az italokhoz. A biztonság kedvéért a cég a májusban induló szolgáltatást az első hónapban féláron értékesíti majd.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.