Monitorokat, laptopokat és hasznos kiegészítőket is hozott az idén online megrendezett CES-re az LG. Az újdonságokról készült rövid összefoglalót most azonban nem egy emberre bízta a gyártó.
A koronavírus-járvány, ahogy a világ nagy részét, úgy a technológiai ipart is változtatásra késztette. Ennek megfelelően már nem fizikai módon, hanem digitális keretek közt, online rendezik az év legnagyobb szórakoztatóelektronikai kiállítását, a hagyományosan januárban zajló CES-t is.
Az LG ehhez alkalmazkodva egy új munkatársat képzett ki, ő azonban nem egy hús-vér dolgozó. Az illető valójában nem is létezik, csak egy Instagram-csatornán vannak nyomai, melyet kimondottan neki hozott létre a vállalat. A virtuális asszisztenst Reah Keemnek nevezte el a gyártó, és egy fontosabb projektjének első képviselőjéről van szó.
Az LG Reah segítségével mutatta be azokat a termékeket, melyek debütálást az idei CES-re időzítette a cég. Reah ugyanakkor nem csak monitort vagy laptopokat tud prezentálni, gyakorlatilag bármire bevethető, ha valamit elő kell adni. Az LG szerint ebben a rejlik a technika nagyszerűsége is, amely egy járványos időszakban különösen jól jöhet.
Reah a mélytanulásos technika segítségével tudta elsajátítani azokat a jellemzőket, melyek emberré tesznek valakit. Így például a pislogást vagy mosolygást. Az LG egy külön személyiséget is alkotott neki: a fiatal koreai hölgy zenész. Az LG szerint a technikával előállított virtuális emberek bárhol megjeleníthetők, ehhez csak egy képernyőre van szükség.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.