Nagyot fut a Warzone, az aktuális Call of Dutyért felelős Infinity Ward csak néhány napja megjelent, de ingyenes alkotása.
Kicsivel több mint egy hét alatt 30 millióra nőtt a battle royale típusú Call of Duty: Warzone regisztrált felhasználóinak száma, és egyelőre nem úgy tűnik, hogy a növekedésnek vége lenne. A pontos adatokról maga a videojátékot kiadó Activision tett bejelentést a széria hivatalos Twitter-csatornáján.
Over 30 million of you have dropped in to play #Warzone. Thank you to this amazing community .
— Call of Duty (@CallofDuty) March 20, 2020
Jump in and play for free now. #FreeCallofDuty pic.twitter.com/KFKhb8CNNK
A Warzone alcímű Call of Duty legfontosabb jellemzője, hogy bármelyik (vele kompatibilis) számítógépre és konzolra feltelepíthető, a futtatásához pedig nincs szükség a tavaly november óta elérhető Modern Warfare-re sem. A szoftver teljesen ingyenes, aki letölti, addig és annyit játszhat vele, amennyit csak akar,
semmilyen megkötés nincs.
A Warzone durván három magyarországnyi felhasználója a PC-s és a konzolos tábort együtt értve jött össze, de ez még hangsúlyosabb, ha az ugyancsak ingyenes Apex Legendshez hasonlítjuk: ennek a játéknak kereken egy hét alatt hízott 25 milliósra a bázisa, míg a Warzone 10 nap alatt gyűjtött több mint 30 millió fiókot.
Az újfajta CoD-ot elsősorban a játékon belül megvásárolható javak (mikrotranzakciók) tartják fenn: a felhasználók valódi pénzért új kinézetet és fegyvert is vásárolhatnak programbéli karakterüknek. A csomagok ára nagyon eltérő, egyes darabok pár száz forintnak megfelelő euróba kerülnek, a drágábbakat három-négyezer forintért (vagy ennél magasabb árért) adják.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.