A YouTube-nál nem várnak tovább, márciustól elveszik a lehetőséget, hogy a felhasználók a régebbi (vagyis 2017 előtti) dizájnt használják.
A Google legutóbb 2017 augusztusában eszközölt komolyabb változást a YouTube felhasználói felületén. Átrajzolták például a platform logóját, az asztali böngészős verzióban pedig a Google Material nevű dizájnnak megfelelően kevesebb lett a piros szín, a videók számára pedig nagyobb a hely. (Ezen egyébként nemrég ismét módosított a videómegosztó, ami sokak szerint hazavágta a felhasználói élményt.)
Az új – illetve most már több mint két éves – dizájn 2017 augusztusa óta él, a felhasználóknak azonban lehetőségük volt arra, hogy az előző kinézetet használják. A fejlesztők most közölték, ez már nem lesz így sokáig.
A bejelentés szerint márciustól minden felhasználó számára már csak a 2017-ben bevezetett dizájn lesz elérhető. A szakemberek szerint erre azért van szükség, mert azóta több olyan funkciót is kapott az oldal, ami csak ezzel a dizájnnal működik rendesen. Aki eddig nem ezt használta, annak egy üzenetet küld majd a platform a váltásról, de arról is kaphat értesítést az illető, ha a böngészője túl régi, vagy nem támogatja az új felhasználói felület megjelenítését.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.