A következő két hónapban fokozatosan vezeti ki a UPC nevet a vállalat új gazdája, a Vodafone.
Az Európai Bizottság tavaly júliusban hagyta jóvá, hogy a Vodafone csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát, így a UPC Magyarországot is. A mobilos körökből ismert vállalat végül augusztus 1-jén lett a hazai UPC tulajdonosa.
[100 ezer embert érint: mi történik azokkal a mobilos UPC-előfizetőkkel, akiket átvett a Vodafone?]
A Vodafone elsősorban vezetékes piaci pozíciója és ügyfélköre miatt vásárolta fel a UPC-t, melyet most névlegesen is magába olvaszt – derül ki a Portfolio.hu cikkéből, melyben a lap Révész Balázst, a Vodafone lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdezte. Az interjúban Révész ismertette a dátumot: április 1-jén fog megtörténni a két cég összeolvadása.
"A UPC márkanév áprilisig fokozatosan meg fog szűnni, Vodafone márkanév alatt fogjuk a vezetékes szolgáltatásokat is nyújtani"
– mondta Révész Balázs, hozzátéve, hogy arra törekednek, hogy minden értékesítő az egész portfólióból tudjon majd új lehetőségeket ajánlani az ügyfeleknek.
Az összeolvadás jegyében bevezetett egyik első újdonság a Vodafone TV nevű szolgáltatás lesz, melyet várhatóan már februárban útjára indítanak.
Az innovációról szólva a vezérigazgató-helyettes az – itthon elsőként a Vodafone által elindított – 5G-ről is beszélt, amellyel kapcsolatban azt ígérte, a következő 2-3 évben nagyon gyorsan bővül majd a lefedettség és az igénybe vehető szolgáltatások köre is.
Fontos tudnivaló, hogy a változás a műholdas szolgáltatásokat kínáló UPC Directet nem érinti, az régóta külön vállalatként működik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.