Gőzerővel tolja ötleteit a Microsoft marketingcsapata az Xbox népszerűsítésére. Ennek érdekében most a személyes higiénia területére is bemerészkedtek.
Jó pár érdekes ötlet kipattant már a Microsoft marketingeseinek fejéből az Xbox népszerűsítése kapcsán. Pár éve kitaláltak egy xboxos overallt, azután pedig jött az Xboxot formázó úszósegédeszköz, sőt Ausztráliában kiadtak zsír-, víz- és karcolásálló Xboxot is (igaz, limitált példányszámban).
A legújabb ötlet a tisztálkodószerek, a személyes higiénia világába vezet. Ezúttal a Microsoft a Lynx céggel (Axe-ként is ismerik) működött együtt, és Xbox Lynx márkájú testpermetet, dezodort, folyékony szappant és tusfürdőt készítettek. A termékleírás szerint pulzáló zöld citrusillatra számíthatunk, a menta és a zsálya illatával, illetve további illóolajokkal megfejelve. (Ilyen lenne az Xbox-illat?)
A Microsoft újszerű promóciós termékei júliustól érhetők el Ausztráliában és Új-Zélandon. Egyelőre nincs hír arról, hogy mikor kerülnek (egyáltalán kerülnek-e) más piacokra. Pedig a megrögzött Xbox-rajongók bizonyára szívesen fogadnák.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.