A Google szerdán adta ki a mobilos keresőjének frissítését, amivel újfajta jelölések jelennek meg a találati oldalon.
Apró, ám látványos változtatást eszközölt a Google a mobilos keresőjében, amit szerdán élesített a cég. A felhasználók mostantól a keresés eredményeként adott webhelyek neve és logója is megjelenik a keresőkártyák tetején, így téve még átláthatóbbá a találatokat.
Ha egy hirdetésről van szó, akkor azt egy félkövér Ad (magyarban valószínűleg: Hirdetés) felirat jelzi majd a felhasználók számára. Az új dizájn azt is lehetővé teszi a keresőóriás számára, hogy új lehetőséget adjon a találatokhoz, például mozijegyek vásárlását vagy podcastok lejátszását a találati oldalon.


A Google a módosítást arra hivatkozva hajtja végre, hogy az elmúlt években jelentősen megváltoztak a tartalmak a neten, így szerintük itt az ideje annak, hogy a keresés is kövesse ezt a trendet.
A változtatás egyelőre csak a mobilos keresőben jelenik meg, de ha beválik, a Google valószínűleg az asztali böngészős változatra is átülteti majd.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
