Tech hvg.hu 2019. április. 09. 14:33

Egy nap alatt 56 millió megtekintés – új királya van a YouTube-nak

A Blackpink nevű formáció vadiúj klipje gyakorlatilag letarolta a YouTube-ot. A Gangnam Style előadóját is lenyomták.

A YouTube ma már nem csak egy platform, amit a magyar fiatalok is szívesen néznek. A felület kiváló lehetőség, hogy egy új zenekar villámgyorsan megismertesse magát a világgal – vagy épp hatalmasat bukjon.

Nos, a Blackpink nevű dél-koreai popcsapattal az előbbi történt, de olyan sikerrel, amire talán ők sem számítottak: a Kill This Love című nótát egyetlen nap alatt 56 millióan kattintottak le, két nap múltán pedig a 100 milliós nézettségnél jártak. Ez persze még bőven elmarad a Despacito őrült sikerétől, ám jelzésértékű, hogy a Gangnam Style-lal ismertté vált Psy Gentleman című slágerénél nagyobbat mentek: annak négy nap kellett a 100 millióhoz.

A Billboard cikket is közölt a sokak számára talán hihetetlennek tűnő számokról, ugyanis felmerült, hogy a csapat valamilyen trükkhöz folyamodott, hogy növelni tudják megtekintésüket. Ez azonban a Google illetékese szerint nem igaz, a klipet kizárólag hús-vér nézők kattintották. A BBC pedig összeszedte, mely előadók produkálták a történelem során a legnagyobb számokat az első 24 órában. Íme:

  1. Blackpink - Kill This Love, 56,7 millió
  2. Ariana Grande - Thank U, Next, 55,4 millió
  3. BTS - IDOL Official, 45,9 millió
  4. Taylor Swift - Look What You Made Me Do, 43,2 millió
  5. Eminem - Killshot, 38,1 millió

A Blackpink sikere persze messze elmarad az örök bajnoktól, a Despacitótól, de ha így haladnak, előbb-utóbb talán őket is utolérik.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.