A tengeri állatokat ellátó Ke Kai Ola Marine Mammal Center vezetője egy sor különös hívást kapott a kórházon belülről, de még a szolgáltató sem tudta megmondani, mi okozza a furcsaságot. Aztán mégis sikerült nyakon csípni a "tettest".
Akit hívtak már fel telefonbetyárok, az pontosan tudja, mennyire idegesítő érzés, amikor fogadja a hívást az ember – mert azt hiszi, hogy fontos –, de a másik oldalon senki sem szól bele a kagylóba. Ez egyszer talán vicces, sokadjára viszont már kiborító lehet. Valami ilyesmit érezhetett nemrég Claire Simeone, a tengeri állatokra specializálódott Ke Kai Ola Marine Mammal Center állatkórház igazgatója is – számolt be róla a Gizmodo.
A szakember nemrég furcsa telefonhívásokat kezdett kapni: hiába vette fel a telefont, senki sem szólt bele a vonal túloldalán. Telefonbetyárkodás – gondolhatnánk, de kiderült: ennél sokkal rejtélyesebb esetről van szó, a hívások ugyanis a kórházon belülről érkeztek. Ráadásul a kórházon kívülről is többen telefonáltak vissza, hogy miért hívogatja őket az intézmény.
Simeone az üggyel kapcsolatban felkereste a Hawaiian Telecomot is, amely a vonalat biztosítja a kórház számára, ahol megerősítették, valóban a kórházból indítja valaki a hívásokat. Ők azonban semmilyen szoftveres hibát nem tapasztalnak, így a kórház vezetője elindult, hogy megkeresse, honnan jöhet a rejtélyes hívás, majd a kórház laboratóriumában megtalálta a tettest. Simeone képet is posztolt róla a Twitteren:
THERE IS A GECKO SITTING ON THE TOUCHSCREEN OF THE PHONE, MAKING CALLS WITH HIS TINY GECKO FEET!!! This gecko has called me 15 times, and everyone in our recent call list. *Actual photo of telemarketer* @TMMC @GEICO @HawaiianTel pic.twitter.com/USyKeOiDbE
— Dr. Claire Simeone (@Claire_Simeone) 2018. október 5.
Igen, a bűnös
egy gekkó volt.
Kiderült az is, az állat nem egy "páciens" volt a kórházban. Valószínűleg azért tévedt be az épületbe, hogy bogarakra vadásszon.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.