Hol az Apple, hol a Samsung szúr oda a másiknak olyan hirdetésekben, amelyekben a konkurens készüléket figurázzák ki. A legújabb reklámot a dél-koreaiak készítették, és főszereplőnek az Apple jelenlegi csúcstelefonját, az iPhone X-et választották.
Az „Upgrade to Galaxy” hirdetéssorozat legújabb szösszenetében az iPhone X LTE letöltési sebességét figurázza ki a Samsung. A mindössze 30 másodperces videóban egy vásárló faggatja az Apple Store alkalmazottját az iPhone „10” letöltési sebességéről. Kiderül, hogy jobb, mint az iPhone 8-é, viszont amikor a hölgy a Galaxy S9-ről érdeklődik, nem kap konkrét választ. Persze az eladó hümmögése és mondhatnánk gúnyosan lenéző arckifejezése mindent elárul: a „jövő okostelefonbja” (így becézik az iPhone 10-et) lassabb, mint a Galaxy S9.
A Samsung úgy véli, hogy megalapozottan állítja ezt, az Ookta Speedtest app ugyanis azt mutatta, hogy a Galaxy S9 37 százalékkal gyorsabb, mint az iPhone X, és 17 százalékkal fürgébb a Google Pixel 2-nél. Az S9-ben CAT 18 LTE modem dolgozik, amellyel – a Samsung szerint – akár 1,2 Gbps-os sebesség is elérhető.
Annak ellenére, hogy a Galaxy S9 reklámkampánya meglehetősen agresszív (ide tartoznak az Apple-eszközöket kifigurázó videók is, például az, amellyel nemrégiben az iPhone 6-os lassúságára/lassítására hívták fel a figyelmet), a Galaxy S9 nem fogy olyan jól, mint ahogyan arra számítottak. Feltehetően ezért is mutatják be a vártnál korábban a Galaxy Note9-et.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.