Technikai hiba miatt sokaknak (téves) értesítéseket küldött ki járatuk törléséről és/vagy újrafoglalás szükségességéről a Wizz Air.
Csütörtök este egyre csak szaporodtak a panaszok a Wizz Air Facebook-oldalán. A leendő utasok arra panaszkodtak, hogy látszólag a légitársaságtól származó értesítést kaptak telefonjukra, amelyben arról tájékozatatják őket, hogy áttették őket egy másik járatra, a részletekről hamarosan levelet kapnak. Viszont semmilyen vonatkozó e-mailes közlés nem érkezett a postafiókokba.
Kiderült, az sms-es értesítéseket valóban a Wizz Air küldte ki, de csak egy rendszerhiba miatt. A légitársaság arra kéri utasait, hogy aki megkapta a vonatkozó üzenetet, az a Wizz Air honlapján ellenőrizze foglalását. Ha ott nem lát változást, akkor tekintse tárgytalannak a szöveges üzenetet.