Arculatot vált a világ egyik legmeghatározóbb légitársaságaként működő Lufthansa. A közismert darus logó éppen idén volt 100 éves, de most azt is átalakították. Újrafestik a gépeket is.
A kevesebb gyakran több – hangzik a közismert, most éppen a legnagyobb európai légitársaság marketingesei által is fontosnak tartott mondás. A közhelyszerű, és persze igaz megállapítást annak kapcsán emelgetik, hogy arculatot vált a Lufthansa.
A cég által üzemeltetett repülők eddig így néztek ki.
Ezután pedig így fognak.
A gépekről lényegében eltűnik, illetve csak nagyon(-nagyon) kis felületen lesz látható a sárga szín. Az eddig párjaként szolgáló kék pedig sokkal mélyebb árnyalatú lett – azt mondják, a prémium érzet fokozása érdekében. Ahogy a Deezen dizájnoldal felidézi: az 1918-ban tervezett, stilizált repülő darumadarat ábrázoló logóba csak a hatvanas években került bele a sárga szín, nem egészen új tehát a nap alatt annak eltüntetése.
A repülésrajongók által egyelőre vegyes érzelmekkel fogadott dizájnváltás fokozatosan érezteti majd hatását: a 330 repülőt számláló flotta gépeit az elkövetkezendő 8 évben, folyamatosan festik át.