A világ egyik legnagyobb fogyasztóvédelmi szervezete, a Consumer Reports végzett az iPhone X tesztelésével: az eredményekkel nem fog dicsekedni az Apple.
A Consumer Reports tesztelőinek ítéletét minden telefongyártó nagyon várja, hiszen a világ egyik legnagyobb, így az egyik legbefolyásosabb fogyasztóvédelmi szervezetéről van szó. A tesztelők alaposan kielemezték az iPhone X-et: egyes eredményeknek örülhet az Apple, másoknak nagyon nem.
Az almás cég jubileumi okostelefonjának képernyője kifejezetten tetszett az embereknek, és talán az Apple számára a legjobb hír az arcazonosító Face ID eredménye, ugyanis ezt a funkciót is elégedetten használták a tesztelők – persze sok más tesztelő szerint egyáltalán nem úgy működik, ahogy kellene.
Háromból két iPhone X nem felelt meg a hátlap törékenységét alaposan próbára tevő teszteken, igaz, a Samsung Galaxy S8 sem teljesített jobban, hiszen mindkét eszköznek üveg hátlapja van – emiatt ez az eredmény nem is meglepő.
Az akkumulátor teljesítményében az iPhone X (átlagban 19,5 órát bírt egy feltöltéssel) és az iPhone 8 Plus (21 óra) is messze elmaradt a riválisoktól, a Samsung Galaxy S8 például 26 órát bír, de a Consumer Report szerint 38 olyan telefon van, amelyik ilyen szempontból jobb, mint az Apple jelenlegi csúcskészüléke.
A tesztelők szerint ha valakinek van ennyi pénze, akkor összességében elégedett lesz az iPone X-zel, de sokkal költséghatékonyabb az iPhone 8, sőt az iPhone 7 is. Összességében az iPhone X-re alacsonyabb pontszámot adtak, mind a Samsung bármelyik aktuális csúcskészülékére (S8 / S8 Plus / Note8).
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.