A Facebook fejlesztői végre összefésülték azokat a funkciókat, melyek a bajba jutott embereken hivatottak segítei.
Az elmúlt éveben több olyan fejlesztést is végrehajtott a Facebook, amivel komoly segítséget tud nyújtani a bajba jutott embereknek. Ott van például a Facebook legszomorúbb funkciója, a személyes biztonság ellenőrzésére szolgáló safety check, melyen keresztül egy katasztrófa vagy terrortámadás esetén értesíthetjük az ismerőseinket arról, hogy jól vagyunk-e. Ehhez kapcsolódóan nemrég egy adománygyűjtő oldalt is létrehoztak a fejlesztők, amin keresztül bárki felajánlhatja segítségét a bajban – legyen az szállás, étel vagy önkéntes segítség.
A Facebook azonban nem állt meg ennyinél. A fejlesztők összerakták a Crisis Response – magyarul valószínűleg: Válság(kezelő)központ – nevű aloldalt, ami a cég eddigi összes, a bajba jutott emberek megsegítését célzó fejlesztést összegyűjtötte.
Emellett a "központ" egybe gyűjti azokat a legfrissebb bejegyzéseket – képeket, híreket, információkat –, amelyek az adott válsághelyzettel kapcsolatos friss információt tartalmazhatnak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.