Reprezentatív kutatásieredmény-morzsával állt elő az OTP a fiatalok bankolásáról. A pénzintézetnél arra számítanak, hogy következő időszakban éles verseny alakul ki a hitelintézetek között.
Szektor szinten az ügyfelek harmada használja rendszeresen az internetbanki felületeket, és a szám persze folyamatosan nő. A 18-23 éves fiatalok ebben élen járnak: az Y generáció tagjainak már közel fele használja rendszeresen az internetbankját – derült ki az OTP Bank reprezentatív kutatásából.
Az OTP-nél a moduláros számlacsomag-rendszerben látják a megoldás az új fogyasztói igényekre: az ügyfelek egy alapszámlacsomag mellé az egyéni élethelyzetüknek, igényeiknek megfelelő kiegészítő elemeket is választhatnak, azokat szabadon variálhatják.
Érdekesség, hogy nemrég a mobilszolgáltatói piacon is hasonló megoldással állt elő a Magyar Telekom – miután a Telenor tavaly már belebukott egy másféle moduláris tarifarendszerbe.