Továbbra is fennáll a Magyar Telekom e-mail szolgáltatásának hibája, amely mintegy 300 ezer (t-online-os címmel rendelkező) ügyfelet érint. Szombat esti helyreállítást ígértek, ez nem jött össze. Újabb határidő nincs, de dolgoznak a problémán.
“Mint ahogyan azt tapasztaljátok, a postafiókok sajnos minden erőfeszítésünk ellenére még most sem érhetőek el” – közölte facebookos oldalán a Telekom. A cég elismeri, hogy a szombati közleményükben még aznap éjszakai helyreállítást ígértek, ez “akkor reálisnak tűnt”. A felhasználók észrevételeire reagáló Telemom-közlésben úgy fogalmaznak: megértik, hogy Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójától azt várják az ügyfelek, “hogy ha hiba is csúszik a gépezetbe, akkor azonnal el is hárítsa”, egyben elismerik, hogy ezúttal ez nem sikerült.
A Teleom szakemberei a legaktívabbnak látszó t-oneline-os fiókokat átmeneti megoldással már működőképessé tették. A hiba teljes elhárításához újabb határidőt nem szabnak maguknak, de azt írják, hogy éjszaka is dolgoznak rajta.
A Magyar Telekom előfizetőinek nyújtott t-email/T-Online levelezőszolgáltatás péntek reggel óta akadozik, esetenként elérhetetlen.