Tech hvg.hu 2014. november. 03. 09:01

Ennyi pénzt spórolt össze a Bónusz Brigád

Négy év alatt több mint 12 milliárd forintot spórolt a vásárlóinak a Bónusz Brigád – közölték a kuponos oldal üzemeltetői. A Bónusz Brigád 67 százalékos piaci részesédésével vezeti a hazai bónuszos/kuponos piacot.

A közösségi vásárlás és egyben a Bónusz Brigád negyedik születésnapjára konszolidálódott a bónuszos/kuponos oldalak piaca, az eNET Internetkutató adatai szerint 2014 szeptemberében a 67 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett.

Az oldal üzemeltetői szerint a közösségi vásárlás az elmúlt négy évben óriási változáson ment keresztül. Míg az induláskor az volt a kérdés, hogy működik-e a modell, mára világszerte az e-kereskedelem része lett a bónuszos/kuponos vásárlás. Jóllehet még mindig fontos az iparágban az impulzív vásárlás, mégis egyre inkább egyfajta online bevásárlóközpontként tekintenek a kedvezményes oldalakra a vásárlók. Jól mutatja ezt a trendet, hogy a katalógusszerűen felépített Bónusz Brigád egy évvel ezelőtt naponta 200 ajánlattal várta a látogatóit, ma átlagban 600 ajánlat található meg egyidőben az oldalon.

A Bónusz Brigád tízfajta fizetési móddal várja a vásárlóit és idén nyáron Európában elsőként vezette be a bónuszos/kuponos piacon az utánvétes vásárlást, amikor a megvásárolt árut a futárnál, vagy az átvételi ponton lehet kifizetni.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.