Négy év alatt több mint 12 milliárd forintot spórolt a vásárlóinak a Bónusz Brigád – közölték a kuponos oldal üzemeltetői. A Bónusz Brigád 67 százalékos piaci részesédésével vezeti a hazai bónuszos/kuponos piacot.
A közösségi vásárlás és egyben a Bónusz Brigád negyedik születésnapjára konszolidálódott a bónuszos/kuponos oldalak piaca, az eNET Internetkutató adatai szerint 2014 szeptemberében a 67 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett.
Az oldal üzemeltetői szerint a közösségi vásárlás az elmúlt négy évben óriási változáson ment keresztül. Míg az induláskor az volt a kérdés, hogy működik-e a modell, mára világszerte az e-kereskedelem része lett a bónuszos/kuponos vásárlás. Jóllehet még mindig fontos az iparágban az impulzív vásárlás, mégis egyre inkább egyfajta online bevásárlóközpontként tekintenek a kedvezményes oldalakra a vásárlók. Jól mutatja ezt a trendet, hogy a katalógusszerűen felépített Bónusz Brigád egy évvel ezelőtt naponta 200 ajánlattal várta a látogatóit, ma átlagban 600 ajánlat található meg egyidőben az oldalon.
A Bónusz Brigád tízfajta fizetési móddal várja a vásárlóit és idén nyáron Európában elsőként vezette be a bónuszos/kuponos piacon az utánvétes vásárlást, amikor a megvásárolt árut a futárnál, vagy az átvételi ponton lehet kifizetni.