A világ egyik legnagyobb utazási keresőjeként működő Skyscanner felvásárolja a több népszerű telefonos appot is fejlesztő Distinctiont, és ezzel Budapestet jelöli ki mobilos főhadiszállásaként.
A Distinction a CocktailFlow, WeatherFlow és az általunk is szeretett AppFlow mobilalkalmazások megálmodója és fejlesztője, a programom a cég közleménye szerint mára több millió felhasználóhoz érnek el világszerte. A magyar fejlesztőcsapat emellett nemzetközi vállalatoknak is fejlesztett alkalmazásokat, így kerültek kapcsolatban a Skyscannerrel, aki a mai bejelentés szerint felvásárolta őket.
A 2010 végén indult Distinction három BME-s fiatal, Orosz Bálint, Kapui Ákos és Zöld László alapította 2010 végén. A csapat utóbbi időben elért bővülésére jellemző, hogy a tavalyi évet mindössze hét fővel indították, 2013 nyarán már tizenketten dolgoztak, mára pedig harminc főre emelkedett az Astorián található központjuk létszáma.
A magyar céget felvásárló Skyscannert havonta több mint 30 millióan használják repülőjegy- és hotelfoglalásra. Ebbe a szolgáltatásrendszerbe illeszkedik be majd a Distinction csapata, akik továbbra is Budapesten maradva a Skyscanner globális mobilfejlesztési főhadiszállását adják majd.