Tech hvg.hu 2014. január. 23. 14:06

Ingyen telefonálhat és netezhet, aki cserébe reklámokat néz

Az XPrime névre hallgató magyar szolgáltatás lényege, hogy az ügyfél jelentősen csökkentheti, sőt alapesetben le is nullázhatja távközlési rezsiköltségeit azáltal, hogy a saját maga által választott témakörökben reklámokat tekint meg.

Böngészés közben a rendszer a felhasználó által választott időközönként felajánlja reklámblokk megtekintését, amelyet a felhasználó elfogadhat, vagy akár el is utasíthat. A megtekintett reklámok után jóváírást kap, és ha elég hirdetést megnéz, akkor abban a hónapban nem kell telefon- és netszámlát fizetnie, annak költségét a hirdetőktől kapja meg a szolgáltató.

Az XPrime-ot jegyző Business Telecom (BTel) szerint a hirdetők számára azért lehet jó ez a hirdetési forma, mert a klasszikus internetes reklámokkal szemben – célzottan és interaktívan érik el a fogyasztókat, akik figyelemmel kísérik a reklámot, mivel önös céllal veszik azt igénybe, nem kéretlenül érkezik és motiváltak, hiszen így kapják meg a kívánt jóváírást a számlájukból. Mindemellett az XPrime alkalmas az interneten megvalósított lokális (regionális, helyi, akár utcaszintű) célzásra is.

A február 1-jén debütáló szolgáltatást az indulás pillanatában csak magánelőfizetők vehetik igénybe, ADSL internet szolgáltatás keretében, de a társaság hamarosan kiterjeszti a teljes internet szolgáltatási területére, és elérhető lesz, mikrohullámú, műhold és mobil internet technológián is.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.