Bár a nyomtatott újságok nem tudnak versenyezni a digitális technológia kínálta interaktivitással, a Wired magazin januári számának Motorola hirdetését sok weboldal megirigyelhetné.
Egy valóban különleges, az offline világban egyedülálló hirdetésnek ad helyet a Wired magazin amerikai kiadásának januári száma. A Moto X-et reklámozó oldal ezúttal olyan, amilyet nemigen láthattunk még nyomtatott magazinban.
A hirdetés lényege, hogy több színben is megnézhetjük a Moto X-et, kiválasztva, nekünk milyen ruhában tetszene a legjobban. Egyszerűen meg kell nyomni a telefon alatt lévő kis körök valamelyikét, és a készülék máris annak megfelelően változtatja meg a színét – és mindez egy kinyomtatott újságban történik.
A különleges magazin 150 ezer példányban jelenik meg New Yorkban és Chicagóban, és talán hamarosan az eBayen is elérhető lesz, persze hogy milyen áron, abba jobb nem belegondolni.
Ilyen lesz vajon a jövő hirdetése a papír alapú magazinokban? Ezt valószínűleg a reklám fogadtatása dönti majd el, minthogy egyáltalán nem egyszerű és olcsó egy ilyesfajta hirdetést megvalósítani, pláne nem nagy példányszámban. Mindenesetre egy érdekes kísérlete annak, hogyan közeledhet az offline világ az online felé.