Tech hvg.hu 2013. december. 17. 11:01

Twitteren erősít a KLM

Local Eyes néven új Twitter-csatornát indított a KLM. A légitársaság célja a járataival elérhető desztinációk bemutatása, de nem központilag, hanem egy-egy helyi alkalmazottjának szemével.

Amszterdamos héttel indította el @KLM_LocalEyes néven futó új twitteres csatornáját a holland királyi légitársaság. A vállalat kezdeményezése minden héten új városból jelentkezik.

A csatorna érdekessége, hogy nem az amszterdami központ válogatja össze, távolról, hogy mi kerüljön be a hírfolyamba, hanem a KLM egy-egy helyi alkalmazottja mutatja be kedvenceit: egy éttermet, ahol finoman készítik az adott nemzet ételét, egy kávézót, ahol nem csak a kiszolgálás gyors, vagy éppen csak egy érdekes ablakot, amit észrevesz munkába menet.

Élet+Stílus Pálúr Krisztina 2025. február. 21. 19:36

A világ legrosszabb tévés műsorvezetőjét a tettlegességig fajuló balhék tették naggyá

Egyesek szerint eladta a lelkét, amikor elvállalta, hogy ő lesz a bulvártelevíziózás királya, de Jerry Springer megtalálta magát a szerepben. A nevét viselő show már hét éve nincs ugyan műsoron, és ma már az elképesztő sikere is homályba veszett, de még mindig érdemes boncolgatni, hogy csak tünet volt-e, vagy minden bajnak az okozója.