Tech hvg.hu 2013. július. 31. 15:42

Újítás a Telenornál: egyszerűbb menü, kevesebb szövegelés a telefonos ügyfélszolgálaton

Átalakította telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét a Telenor. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben az egyszerűbb navigálás kedvéért megfelezték a menüpontok számát, a tájékoztató hanganyagokat pedig rövidebbre cserélték.

A 1220-as telefonszámon elérhető megújult menüben egyszerűsítették a navigálást, illetve több új, önkiszolgáló funkcióval is találkozhatnak a lakossági kártyás, számlás és kisvállalkozói előfizetők.

A naponta 6500 hívást kezelő ügyfélszolgálati menürendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők. Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe, ahol többek között tarifacsomag-váltásra és szolgáltatások megrendelésére van lehetőség.

Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom, a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is lekérdezhetőek a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?