Átalakította telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét a Telenor. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben az egyszerűbb navigálás kedvéért megfelezték a menüpontok számát, a tájékoztató hanganyagokat pedig rövidebbre cserélték.
A 1220-as telefonszámon elérhető megújult menüben egyszerűsítették a navigálást, illetve több új, önkiszolgáló funkcióval is találkozhatnak a lakossági kártyás, számlás és kisvállalkozói előfizetők.
A naponta 6500 hívást kezelő ügyfélszolgálati menürendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők. Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe, ahol többek között tarifacsomag-váltásra és szolgáltatások megrendelésére van lehetőség.
Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom, a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is lekérdezhetőek a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.