Megfelezi hirdetéstípusainak számát a Facebook, miután a 27 féle lehetőség közt nehezen igazodtak el a hirdetők.
A Facebookon látható hirdetések mennyisége aligha csökken mostanában, viszont nem lesz belőlük olyan sok fajta, mint eddig. A változás bejelentésében a közösségi oldal termékmenedzsere, Brian Boland úgy fogalmaz: a hirdetők ezután is meghatározhatják, hogy kiket szeretnének elérni, de jóval egyszerűbb módon tehetik majd meg, mint korábban, a célok teljesülését pedig pontosabban tudják majd mérni.
Megszűnik többek között az a lehetőség, hogy a facebookos oldalak előre megadott választási lehetőségekkel tudjanak kérdést feltenni a rajongóknak. Az indoklás szerint azért, mert az oldalak üzemeltetői szimplán ki is írhatják a kérdést szövegesen, esetleg fotóval ellátva - érdekes, hogy több év kellett ahhoz, hogy erre rájöjjenek a Facebooknál.