Állítólag már több tízmillió felhasználója van a Microsoft outlook.com levelezőrendszerének, a redmondi cég azonban még többeket akar el- és átcsábítani.
Egy meglehetősen agresszív és a Google Gmailjét támadó kampány után a Microsoft visszavett, és legújabb kampányában valóban saját rendszere pozitívumaira koncentrál.
Az új, fiatalos hirdetésekben kellemes zene kíséretében mutatják be azokat a jellemzőket, amelyek miatt tényleg érdemes lehet az átállás. A legújabb filmben például az látható, hogy lehet fotókat, sőt slideshow-kat nézegetni a levelezőrendszeren belül, és miként lehet ugyancsak innen csatlakozni a Facebookhoz, akár közvetlenül üzenetet küldve barátainknak.
A következő igen fontos jellemző pedig az, hogy az Outlook.com elhagyása nélkül lehet Skype videohívásokat bonyolítani, azonban itt becsúszott egy kis bibi, ez a funkció ugyanis „coming soon”, azaz kicsit még várat magára.
Persze az, hogy a Microsoft beletette a videóba, jól mutatja, mennyire fontos a redmondiaknak ez a funkció – érthetően. Kár, hogy nem sikerült időben kirukkolni ezzel is, hiszen a Skype-integráció valóban fontos érv lehet egy átállás mellett.