A képmegosztásra specializálódott közösségi oldal az 55 év feletti korosztályban csak veszíteni tudott az elmúlt időszakban, a Twitter viszont sokat erősödött.
Magyarországon még mindig kevesen vannak tisztában vele, mire is jó a Pinterest - a neten talált vagy éppen saját képeinket gyűjtő és megosztó szolgáltatásról van szó -, az amerikai felhasználók egy jól behatárolható része már unja a szolgáltatást. A GlobalWebIndex adatai szerint a népszerű közösségi szolgáltatások közül a Pinterest volt az egyetlen, amelyik a 45-54 és 55-64 éves korosztályokban nemhogy növekedni nem tudott, de rengeteg aktív felhasználót vesztett.
Félteni persze nem kell a képmegosztót, hiszen ahogy a grafikonon is látható, a 35-44 éves korosztályban - gyaníthatóan azon belül is a nők között - jelentős mértékben gyarapította táborát a szolgáltatás.
A grafikonból kiemelhető a Twitter által elért eredmény: a szolgáltatás minden vizsgált korcsoportban jelentősen növelni tudta aktív felhasználóinak számát, legnagyobb mértékben éppen az 55-64 éves korcsoportban.