A böngészés, a játék vagy éppen az e-könyvolvasás - az okostelefonok szaporodásával mindegyik tevékenység egyre nagyobb részben terelődik át mobilra. De mi lesz a piac igazi nagy üzlete?
A Doransky blog szerzője szerint bár a Google már most az új tudakozó (beszélünk a keresőbe, és visszaadja a találatokat), YouTube a mozgóképes piacot kapargatja, a podcast kezd a rádió alternatívája lenni, az iTunes pedig a zenepiac új, központosított kiadója - de amit naponta 5-10-20-szor csinálunk, akár órákon át, az a hívás és az üzenetírás.
A mobilpiaci szakértő úgy látja: a mobilokon továbbra is a hangos és szöveges kommunikáció jelenti majd a legnagyobb üzletet, csak míg ennek haszna eddig a szolgáltatóknál csapódott le, most azok az alkalmazásfejlesztők és -üzemeltetők nyerhetik a legnagyobbak, akik a legnagyobb kommunikációs hálózatokat tudják létrehozni és a felhasználóknak szimpatikus módon üzemeltetni.