Világosabb és letisztultabb felület, valamint a tartalomgyártók előtérbe helyezése jellemzi az új dizájnt.
Kicsit gyorsan változik az utóbbi időben a YouTube megjelenése. A legnépszerűbb videomegosztó tavaly december elején újította meg teljesen felületét, és alig telt el egy év, nemcsak kiadtak egy iPades alkalmazást, ismét csavartak egyet a dizájnon.
Új lett a kezdőoldal, de megváltozott a videós aloldalak megjelenítése is. Érdekes újítás, hogy a Megosztás funkcióból kikerült a videó teljes URL-jének kinyerési lehetősége (ami nem mindig egy az egyben az, mint ami a böngésző címsorában játszódik), csak a rövidített URL-t mutatja a YouTube.
A változásokkal a Google célja a csatornák és a rájuk történő feliratkozások segítése, tehát az, hogy minél többen iratkozzanak fel minél több őket érdeklő csatornára, hiszen így nő a YouTube személyre szabottsága, valamint várhatóan még több videót nézünk majd meg az oldalon.