Érdekesnek bizonyult a november a böngészők piacán: volt, aki javított addigi pozícióin, volt, aki rontott és egy régi-új browser is megjelent.
Sok minden történt novemberben a böngészők között: a Mozilla kibocsátotta a Firefox 17-et, a Google pedig a Chrome 23-at, és az Internet Explorer 10 immár a hónap egészében próbálta magának megnyerni a felhasználókat.
A böngészők piaci részesedését követő Netmarketshare adatai alapján október és november között az Internet Explorer 0,63 százalékpontos növekedést könyvelhetett el, míg a Firefox javított a közelmúltban elszenvedett visszaesésén 0,45 százalékponttal (teljes piaci részesedése immár 20 százalék feletti), azonban a Chrome jelentősen, 1,31 százalékponttal esett vissza. Ez már csak azért is érdekes, mert a Chrome 23-nak igencsak speciális előnyei is vannak. Mindeközben a safari 0,04 százalékpontot, az Opera pedig 0,07 százalékpontot javított.
Azok a tények, hogy megjelent a Windows 8, illetve hogy a Microsoft a Windows 7-re is elérhetővé tette az Internet Explorer 10-et, sokat nyomnak a latban, kérdés most, hogy a Chrome 23 már említett előnyei elégnek bizonyulnak-e a novemberi csorba kiköszörüléséhez.