A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.
Magyarországon a Facebook havi egyedi elérése 4,2 millió, míg napi elérése 2,6 millió fő. Az új megjelenéssel ebből a 2,6 millió főből érhetjük el azokat, akik számítógépükről facebookoznak és éppen kijelentkeztek. A kijelentkező funkciót a Facebook adatai alapján itthon naponta 1,2-1,4 millió ember használja.
A 850*315 pixel méretű hirdetés (Logout Experience) egyedüliként jelenik meg a kilépő oldal közepén. A garantált megjelenésszám napi 2,8 millió. A hirdetés tartalmazhat HD minőségű videót, vagy képet. A kattintók a hirdető Facebook márkaoldalára, vagy egy külső weboldalra jutnak.