Tech hvg.hu 2012. október. 25. 15:00

A YouTube jobb, mint a Jägermeister?

A Youth 100 list a brit fiatalok kedvenc márkáit sorolja fel. A felmérés első helyén a YouTube végzett.

A 18-24 év közti brit fiatalok megkérdezésével készült Youth 100 márkakutatás eredményét a Google londoni kampuszában mutatták be. Az összesen 220 márkát tartalmazó lista első 10 szereplőjének fele technológiai vonatkozású brand. A YouTube után rögtön ott a Wikipédia, de a Google is jó helyen végzett. A Skype hatodik, az Amazon pedig kilencedik lett. A lista élére olyan, szintén népszerű márkákat nem választottak be a megkérdezettek, mint a Jagermeister vagy a Durex.

  1. YouTube
  2. Wikipedia
  3. Cadbury
  4. Google
  5. BBC
  6. Skype
  7. Doritos
  8. Boots
  9. Amazon
  10. Cancer Research
hvg360 Mátraházi Zsuzsa 2025. január. 10. 19:30

Sabján Adrienn kajatortacukrász: „Olyasmit nem vállalok el, amit jobb, ha nem látnak a hűtőbe bekukucskáló gyermekeim”

Jól fizető szakmából piaci szempontból a legrosszabbkor váltott, mégis sikerre vitte vállalkozását. Furcsán indult, de a hermelintorta sem fogott ki rajta. Megküzdött „véres” feladattal is, de nemet mondott a szülést ábrázoló tortára. Elárulja, hogy már nem igazán szereti az édességet, de persze mindent megkóstol, amit készít, és a versenytársak termékeit is elemeznie kell. HVG-portré.