Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fiatalok

Gazdaság Mészáros Márton Balázs

Két dolognak hisznek a magyar fiatalok: az influenszereknek és az áraknak

A magyar Z generáció sokszínű, tagjainak fontosak az értékek, de a spórolás még fontosabb. Sokat vásárolnak az interneten, de alaposan utána is néznek a megrendelni kívánt terméknek, és hallgatnak az influenszerekre – de csak azokra, akiket hitelesnek tartanak. Ez a Diverzum friss Z generációs kutatásából derül ki.

Gazdaság hvg.hu

Zacher Gábor szerint óriási hiba, hogy a magyar borászok a fiatalok körében népszerűsítenék a borfogyasztást

A toxikológus szakember szerint nem szerencsés arra ösztönözni a fiatalokat, hogy több bort igyanak. Véleményét azzal kapcsolatban fejtette ki, hogy a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa most indít egy komoly belföldi promóciós projektet, melyben a fiatalabb fogyasztókat ösztönözik, hogy borászati termékeket fogyasszanak.

Tech HVG

Z generáció: „Új játékszabályokat akarunk!”

Milyen változásokat hozhat a fiatalok új szemlélete a gazdaságban, a felsőoktatásban, a munkahelyeken, a közlekedésben vagy a gyógyításban? A jövő és az innováció kérdéskörét a Z generáció szemszögéből járta körül a Bosch-csoport és a Richter Gedeon kutatása.