Hiába egy bármilyen jól kitalált reklámkampány, olykor nem egészen az az eredmény, amire kiötlői számítottak. Feltehetően a Samsung sem az iPhone 5-öt akarta promózni Facebook-oldalán.
Manapság egy magára valamit is adó cég nem lehet meg a közösségi jelenlét nélkül. A kisebb és nagyobb vállalatok immár marketingstratégiájuk szerves részének tekintik a közösségi kommunikációt, ami azonban nem mindig azt az eredményt hozza, mint amire számítanak.
A Samsung Mobile USA Facebook-oldalára is felkerült egy gyönyörű kép, természetesen a Galaxy S III-ról, és mellette egy kérdés: ha csak egyetlen elektronikus eszközt vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, melyik volna az? Nem mondhatnánk, hogy nincs eléggé szájba rágva a válasz (hiszen ott a fényképes „segítség”), azonban a facebookozók többsége az iPhone-t tartja ilyen eszköznek, többen még az iPadet említették, illetve csak néhányan szavaztak Samsung kütyükre. Hát kell ennél jobb reklám az Apple-nek?
Néhány napja egyébként fizetett újsághirdetésben próbálta a Samsung felhívni a figyelmet arra, mennyivel jobb készülék a Galaxy S III, mint az iPhone 5.