Tech hvg.hu 2012. szeptember. 06. 09:00

Sokáig bírja egy töltéssel a Motorola új csúcsmobilja

Az immár a Google tulajdonában lévő mobilgyártó Razr HD telefonja jól néz ki, papíron belsőre sem rossz, ráadásul a nagyobb kapacitású akkumulátorral is kapható lesz.

Nevéből következően HD-kijelzővel szerelve érkezik a Motorola szerda éjszaka bemutatott új telefonja. A Razr HD 4,7 colos, faltól falig érő Super AMOLED (!) képernyőjének felbontása 1280x720 pixel, ami 312 ppi-s pixelsűrűséget jelent. Érdekesség, hogy a mobilban ugyanaz a 1,5 GHz-es kétmagos Snapdragon processzor van, mint a Nokia új csúcskészülékében, amint ugyancsak New York Cityben jelentettek be, néhány órával a Motorola bemutatója előtt.
A Razr HD további tulajdonságai közt találjuk az 1 GB RAM-ot, a 16 GB-os tárhelyet, a 8 megapixeles kamerát, az NFC és LTE képességeket, valamint az Android rendszert. Szoftverből sajnos a korábbi, 4.0 Ice Cream Sandwich verzió került a telefonra, de a gyártó gyors 4.1 Jelly Bean frissítést ígér.

A Motorola új csúcstelefonjának akkumulátora 2500 mAh-es, ami a cég szerint 16 órás telefonbeszélgetésre is elég. Még ha tudjuk is, hogy a szám csak a laboratóriumi környezetben igaz, azt fontos megjegyezni, hogy a készülékből piacra kerül majd egy Motorola Razr HD MAXX verzió is, amibe viszont már egy nagyobb kapacitású, 3300 mAh-es akkumulátort tesznek, ami 30 százalékkal hosszabb működési időt jelent – ez már garantáltan felülmúlja az átlagos androidos csúcskészülékek teljesítményét.

A két készülék közül elsőre csak a Razr HD-nek lesz Európában is használható verziója, ennek megjelenése december-január környékén várható. A mobil először az amerikai Verizon szolgáltatónál kerül majd polcokra.

mesterséges intelligencia
Hirdetés
hvg360 Dobszay János 2025. április. 17. 19:30

Új biciklis forradalom Magyarországon: az e-bringák megnyitották az utat az idősebbek előtt

Sorra dőltek meg az elmúlt években a biciklis rekordok Magyarországon: egyre többen és egyre többet kerekeznek, legyen szó munkába járásról vagy szabadidős programról. Az elektromos bringák terjedésével már az életkor sem (akkora) akadály, ami a kerékpárhasználók korösszetételén is meglátszik. Budapesten egyszerre van „autósüldözés” és elégtelen infrastruktúra, közben az a cél, hogy a következő öt évben robbanásszerűen növekedjen a biciklivel járók aránya.