Az otthoni szórakoztatás és a vállalatok hatékonyabb kiszolgálása érdekében tett fejlesztések maradnak az Invitelnél, ahogy a telefonadó költsége is.
Új televíziós csomagok, a magyar piacon leggazdagabb HD-kínálat 18 új csatornával, a júliustól elérhető m3D csatorna, a HD DVR set-top boxok, az üzleti ügyfeleknek szánt innovációk, ICT portfólió-bővítés – foglalta össze csütörtöki sajtótájékoztatóján az Invitel fejlesztéseit David McGowan. A cég vezérigazgatója kiemelte: az Invitel a fejlesztések költségeinek ellenére sem kívánja a telefonadót az ügyfelekre terhelni, “jelenleg” nem terveznek áremelést.
Bővülő üzleti piacok
Az Invitel vállalati ügyfeleinek száma 16 ezerről 20 ezerre emelkedett. A cég szerint az IT világa az előfizethető informatikai megoldások irányába halad, ennek egyik kulcsmondata: „bérelj és ne megvedd”. Az Invitel előfizethető informatikai szolgáltatásai pedig éppen erről szólnak: olyan megoldásokat nyújtani, amelyekkel hatékonyabban és sikeresebben működhetnek, végső soron több pénzt kereshetnek az ügyfelek. Az Invitel középvállalati ügyfeleinek már több mint 15%-a vásárol valamilyen ICT informatikai szolgáltatást is a vállalattól.