Az Apple iPhone 4S tulajdonosai elégedettek a készülékükkel, 96 százalékuk így nyilatkozott. Igaz, a minta csekély, csupán 215 válasz alapján készült.
Magas az iPhone 4S ügyfél-elégedettségi mutatója: az Apple-gép tulajdonosainak 96 százaléka nyilatkozott úgy, hogy elégedett a megvásárolt okostelefonnal.
A ChangeWave Research adatai szerint, melyeket az AppleInsider idéz, a válaszadók 77 százaléka "nagyon elégedett" az iPhone 4S-sel, további 19 százalék azt mondta, hogy "eléggé elégedett", és mindössze 2 százalék került az "elégedetlen" kategóriába.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/3de2a493-6661-4c4c-a9f0-9f20ac0ee009.jpg)
Az iPhone 4 premierjét követően a megkérdezettek 72 százaléka volt "nagyon elégedett", 21 százalék választotta, hogy "eléggé elégedett".
Az ügyfelek majdnem felének (49 százalék) a legnagyobb kedvence a Siri, a második helyet a könnyű használat követi 39 százalékkal, és az új, 8 megapixeles kamera került a harmadik helyre 33 százalékkal.
A gyorsabb böngészés a negyedik legnépszerűbb 24 százalékkal, a nagy felbontású retinakijelző pedig az ötödik 23 százalékkal. Az iCloud szolgáltatás a hatodik 19 százalékkal.
A felhasználók 38 százalékának az nem tetszett, hogy az akkumulátor élettartama túl rövid.
A felmérést november 2. a november 9 között végezték, összesen 215 iPhone 4S tulajdonost kérdeztek meg. Valószínűleg az az iPhone-tulajdonos nincs a válaszadók között, akinek november 25-én felgyulladt és sűrű füstöt okádott a telefonja egy ausztrál repülőgépen.
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)