Szerencsére nem kell találgatnunk, hiszen a Nielsen legutóbbi jelentéséből kerek-perec kiderül.
Szerencsére nem kell találgatnunk, hiszen a Nielsen legutóbbi jelentéséből kerek-perec kiderül. Hordozható eszközeinken főleg játszani szeretünk! És ezért hajlandóak vagyunk nem kevés pénzt áldozni! A Nielson nagyon frappánsan „Play Before Work” („a játék megelőzi a munkát!”) névre keresztelte az idén nyáron összegyűjtött adatokból készített jelentést. A Nielsen szerint egy átlagos mobil-felhasználó 7-8 órát tölt játékokkal havonta. Készülékekre lebontva, az iPhone-felhasználók nyernek: ők több mint tíz órát (14,7) játszanak havonta, míg androidos társaik kicsivel több, mint kilencet.
Játszani mindenki szeret, így az eredmény, ha kicsit meglepő is, de nem túl sokkoló. Jóval furcsább azonban a lista második helyezettje. A játékok után ugyanis a legtöbbet megvásárolt/letöltött alkalmazások a különböző időjárás-előrejelzők és gadgetetek. Tréfásan fogalmazva: úgy tűnik, a játék mellett hőmérőnek is imádjuk használni a mobilokat…
A lista a harmadik helytől konszolidálódik, és már nem szolgált túl nagy meglepetésekkel: következnek a közösségi alkalmazások, a hírolvasók és a zenével kapcsolatos szoftverek.