Első MMORPG-nek elég ambíciózus az SWTOR: a Bioware nem kevesebbet állít, mint hogy az SWTOR forradalmasítani fogja a...
Első MMORPG-nek elég ambíciózus az SWTOR: a Bioware nem kevesebbet állít, mint hogy az SWTOR forradalmasítani fogja a mára már unalomig ismert és ismételgetett MMO mechanikát. Nem lesznek „ölj meg X darab ilyet és Y darab olyat” jellegű küldetések, nem lesz unalmas, szaknyelven szólva „grind”, viszont a legfontosabb: minden történet, küldetés és szereplő teljesen szinkronizált lett. Vége tehát az olvasgatásnak: az SWTOR lesz az első MMO, ahol minden szereplőnek saját hangja van. Ismerve a Bioware eddigi munkáit, annyi már biztos, hogy profi színészi teljesítményre számíthatunk a voice-overek tekintetében. De milyen lesz a játék?
Daniel Erickson rendező és Gabe Amantangelo, a Bioware PVP (player versus player) fejlesztésekért felelős menedzsere már az E3 első napján új információkkal szolgál.
A legnagyobb újdonság, hogy végre kipróbálható a játék: az expó első emeletén rengeteg kioszk várja a Star Wars rajongókat, ahol végre kipróbálható a játék (béta) verziója. Szintén először láthatjuk az SW univerzum kultikus helyszínét, a Tatooine nevű bolygót, sőt néhány egyszerűbb boss-fight is bekerült a bemutató verzióba.
Daniel végre az ún. „endgame” tartalomról is beszél egy kicsit (erről eddig semmi infót nem adott ki a Bioware, pedig elég központi kérdés): megerősíti, hogy a maximális szint 50 lesz, és a játékban a raidek (csapatosan végrehajtható küldetések speciális helyszíneken) „operations”, azaz művelet néven fognak futni. Ezek csak a maximális szint elérése után válnak elérhetővé a játékosok számára. A raidek (illetve bocsánat: operations) felépítése Erickson elmondása szerint nagyon változatos, ellentétben pl. a WOW-val ahol szinte csak „hardcore játékosok” számára volt elérhető ez a tartalom. Az SWTOR figyel arra, hogy a mindennapi, „causal” játékosok se maradjanak ki a mókából.