Minthogy egy munkahelyen belül általában gyakran hívják egymást a kollégák, a flottacsomagok használata eleve...
Minthogy egy munkahelyen belül általában gyakran hívják egymást a kollégák, a flottacsomagok használata eleve kifizetődő a legtöbb cégnek. Az új Telemátrix csomag viszont nemcsak kedvezményes percdíjakkal igyekszik a cégvezetők kedvében járni, hanem olyan menedzselési opciókat kínál, amelyekkel szinte a legapróbb részletekig az elvárásoknak megfelelőre szabható a rendszer.
A csomagot a T-Systems online ügyfélszolgálati portáljáról lehet elérni, és az átlátható, webes felületen keresztül (amelyről itt írtunk korábban) szinte minden opciót - például a különféle jogosultságokat, vagyis hogy ki, mire is használhatja pontosan a mobilját - pillanatok alatt beállíthatunk, illetve teljes képet kapunk a cég számlaállományáról, a forgalom részleteiről.
Költségkontroll
Egy ideális világban persze nem foglalkozna az ember a költségekkel, ha egyszer a telefonra szükség van a cég működéséhez, ám az ideálistól igencsak távol áll a mai világ, így ez egy meglehetősen fontos kérdés.
A Telemátrix segítségével lehetőség van a szolgáltatások hívószámonkénti, illetve csoportonkénti beállítására, a kiválasztott előfizetésekre pedig engedélyező és tiltó listák állíthatók be mind a bejövő, mind a kimenő hívások, SMS-ek vonatkozásában. A híváskontroll segítségével meghatározható, hogy mely körzetszámokhoz rendelt telefonszámok legyenek kedvezményesen hívhatók, illetve az, hogy mely irányokba indíthasson, vagy éppen ne indíthasson hívást a hívószám vagy azok egy csoportja – ráadásul a szűrés érvényesíthető az SMS-ek küldésére is.
Különösen fontos tudni, hogy a kedvezményes áron hívható „kollegák csoportba” külső partnerek is felvehetők, ha a flottaparancsnok úgy látja jónak: a flotta virtuális tagja lehet bármely belföldi T-Mobile-os vagy belföldi vezetékes hívószám, amely nem tartozik a Telemátrix szolgáltatást igénybe vevő cég saját előfizetői közé, de a cégtől gyakran hívják azt, ezért szeretnék csapattagként kezelni, és ennek megfelelő tarifával hívni.
Így munkaidőben és céges telefonon csak azokat hívhatják fel a munkatársak, akiket a flottaparancsnokok engedélyeznek, ugyanakkor a Telemátrix ún. magánszámla-szolgáltatása lehetővé teszi a céges és magánhívások rugalmas elkülönítését a számlázás során.
A limitértesítésben beállított hívásköltség-határok átlépésekor pedig a megadott címre SMS-ben vagy e-mailben értesítést küld a Telemátrix rendszere, így a flottaparancsnok valóban minden részletre kiterjedően ellenőrizheti cége mobilköltségeit.
Teljes körű statisztika
Bár mindent leszabályozhatunk, azért nem árt, ha utólag is vissza tudjuk nézni, valamennyi forgalom az elképzeléseinknek megfelelően alakult-e, esetleg van-e olyan terület, ahol gyors változtatásokra van szükség.
A Telemátrix-előfizetők a kibővített hozzáférési jogaikon keresztül olyan statisztikákat készíthetnek maguknak, amelyek segítségével cégük költséghatékonyabbá tehető. A My T-Systems ügyfélszolgálati portál webfelületén ellenőrizhetik cégük mobil- és vezetékes számláit, nyomon követhetik bármely hívószám vagy csoport hívásforgalmi adatait, egyenlegét.
A Telemátrixon keresztül 6 hónapra visszamenőleg mind a lezárt vezetékes, mind a mobilszámlák letölthetők, illetve különböző formátumokban (csv, xml) exportálhatók a számlaarchívumból, online lekérdezéssel pedig a hó közi híváslistákat is elérhetővé tették.
A telefonköltségek szervezeti egységenként vagy akár egyes munkavállalókra is megtekinthetők, így egy statisztikai modul segítségével könnyen készíthetők kimutatások, grafikonok, amelyek elsősorban közép- és felső vezetők számára nyújtanak azonnali riport lehetőséget – a cégvezető felé.
Minden egy helyen
A Telemátrix egyik legnagyobb előnye, hogy gyakorlatilag a fentieket egyetlen, átlátható felületről érhetjük el, ráadásul nemcsak a cégvezetés férhet hozzá a teljes tartományhoz, hanem akár a kollégák is figyelemmel követhetik saját, külön számláik alakulását.
A hozzáférés szabályai természetesen testre szabhatók, számlakezelői, csoportkezelői vagy pusztán felhasználói jogkörök is kioszthatók, és mindenki csak a rá vonatkozó adatokhoz férhet hozzá.
A Telemátrix tehát kitűnő példa arra, miként működhet hatékonyan a flottamenedzsment, úgy, hogy a cég vezetőinek és munkatársainak egyaránt hasznos és könnyen elérhető extrafunkciókat nyújtson a hagyományos megoldásokhoz képest.
(x)