Mióta igazán beindult a Facebook, majd a semmiből repülőstartot vett a Twitter, állandó téma, hogy a Google-nak is...
Mióta igazán beindult a Facebook, majd a semmiből repülőstartot vett a Twitter, állandó téma, hogy a Google-nak is lépnie kellene. Valamit lépett is (Orkut, Google Reader fejlesztések, Google Profile stb.), csak nem elég nagyot. Vagy csak nem akart idegen pályán megmérkőzni az újonnan jöttekkel? Egyáltalán, biztos, hogy a Google-nek ott kell lennie minden pályán?
Akárhogy is, a hosszas előkészítés és hangos kampány után, óvatosan (meghívással) bevezetett Wave hamar a megunt játékszerek közé került, a váratlanul bedobott (nyilván a versenytársakat sokkolni akaró) Buzz/Zümm pedig azonnal támadások össztüzébe került.
Van létjogosultsága a Zümm-nek? Mivel lettünk gazdagabbak a Buzznak köszönhetően?
Megtudhatja a HVG Médiablog cikkéből, amelynek folytatását itt olvashatja >>>