2008. augusztus. 25. 12:52 techline.hu Utolsó frissítés: 2008. augusztus. 25. 12:58 Tech

3G iPhone videós sebességteszt - reklám és valóság

Különösen nem azért, hogy azt bármikor előkapva kiselőadást tarthassunk a ***...

Különösen nem azért, hogy azt bármikor előkapva kiselőadást tarthassunk a *** erejéről, sőt, nincs olyan lökött család a világon, aki egy bank összes létező hitelét felveszi, hogy abból minden olyat megvásároljon, amire nincs is szüksége (stipistopi, ugye…). 

De mennyire hazudik egy iPhone reklám? Nos, egy kísérletező kedvű felhasználónak hála, az alábbi videó segítségével most megtekinthetjük, mi a különbség a reklám és a valóság között: az iPhone reklámban a következők történnek:

1. Megnyitják a Safarit, egy előre betöltött (preloaded) nytimes.com oldallal, majd nyitnak egy új lapot.
2. Megkeresnek egy pozíciót a beépített „maps” alkalmazással
3. Végül megnyitják a levelezőt, letöltenek egy levelet és letöltenek egy 10KB-os csatolmányt.

Lássuk, hogyan mutat mindez a reklámban (baloldalt) és a valóságban (jobb oldalon).

Hirdetés
hvg360 Galicza Dorina, Szabó Yvette 2025. március. 29. 07:00

Nincs baj a melegekkel, ha pénzt hoznak – Orbán Ráhel is támogatta a pink turizmust

A szexuális kisebbségekhez tartozó emberek akkor jöhetnek Magyarországra és akkor szerepelhetnek a nyilvánosságban, ha azzal Orbán Viktornak vagy családjának hajtanak hasznot. Mi történik a néhány évvel ezelőtt indított Pink Budapest kezdeményezéssel most, hogy a választásra készülő kormány felcsavarta a homofóbiát nemcsak a szavak, hanem a konkrét intézkedések szintjén is?