2008. március. 12. 09:17 techline.hu Utolsó frissítés: 2008. március. 12. 09:18 Tech

A Google-é lehet a DoubleClick

A 3,1 milliárd dolláros ügylet körüli huzavona csaknem egy évig tartott, de...

A 3,1 milliárd dolláros ügylet körüli huzavona csaknem egy évig tartott, de még most is heves ellenkezést vált ki a személyiségjogi csoportokból és szervezetekből, amelyek attól tartanak, hogy a Google nem lesz képes garantálni a birtokába került információk biztonságát.
A DoubleClick által kifejlesztett „display advertising platform” révén a hirdetők hatékonyabban juttathatják el üzeneteiket a potenciális vásárlókhoz, személyre szabott tartalmakat állíthatnak elő. A jogvédő szervezeteket is éppen ez aggasztja: a böngészési szokások folyamatos megfigyelése révén összeállított felhasználói rekordok temérdek személyes vonatkozású adatot tartalmazhatnak, amelyek kezelését nem szabályozza törvény. Az említett szervezetek ezért egy "Do Not Track List" létrehozását sürgetik, amely megvédi az internet felhasználókat az úgynevezett viselkedés alapú (behavioral) hirdetések támadásától. Ez a lista nagyjából olyan lenne, mint a már létező "Do Not Call List", amely a telemarketing ellen kínál védelmet.

(forrás: InformationWeek)

Hirdetés
Címkék
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?