2006. december. 04. 12:18 hvg.hu Utolsó frissítés: 2006. december. 04. 12:01 Tech

A felére csökkentheti a telefonköltségeket egy magyar szoftver

Új, a telefonköltséget jelentősen csökkentő programot fejlesztett ki egy magyar cég.

Felismeri a hívásokat az új rendszer
Az APEH, ez év, szeptember 1-től, tételes kimutatást kér a magánhívások elszámolására, ellenkező esetben a teljes telefonszámla 20 százalékát magánhasználatnak feltételezi.

Akár a tételesen kiszámolt, akár a feltételezett összegről is legyen szó, azt vagy természetbeni juttatásként kell elszámolni, vagy tovább kell számlázni a dolgozók felé. Ennek kezelése egy cég számára akkor okozza a legalacsonyabb költségeket, ha tételes kimutatást készít a magánhívásokról, és azt továbbszámlázza a dolgozóknak.

Nincs tehát vita, ezentúl, mi volt magán-, vagy mi volt hivatali telefon. Az Implenor Kft. által kifejlesztett szoftver ugyanis felismeri a hívásokat, s tételes kimutatást készít mind a mobil, mind a vezetékes hívásokról.

Mindemellett, az Implenor csapata széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik informatikai és telefon költségcsökkentésében. A

Az informatikai és telefonos költségek csökkentésében jártas cég által javasolt módszer és program segítségével akár a telefonköltségek fele is megtakarítható.

A cég szolgáltatását sikerdíjas formában kínálja az érdeklődőknek. Az Implenor a megrendelővel közösen, előzetes helyzetfelmérést készít. Ez alapján határozzák meg a lehetséges költségcsökkenés vagy hatékonyságnövekedés mértékét.