Valószínűleg nem tartja az Apple a tervezett időpontot, és idén ősz helyett csak jövőre helyezi piacra az új generációs táblagépét.

Úgy tűnik, nem tudja tartani az Apple az iPad 3 premierjének tervezett időpontját.  A cupertinoi cég az idén márciusban bemutatott iPad 2 utódját eredetileg már ősszel – szeptemberben vagy októberben - piacra szerette volna helyezni. Most azonban – valószínűleg a kijelző beszállítói problémái miatt -kénytelenek módosítani  a terveket, így a termék bevezetése várhatóan 2012-re tolódik  – tudta meg a Digitimes.
Steve Jobs az iPad 2 bejelentésén
AP
Az Apple következő iPad-generációjának különsen nagy felbontású képernyője lesz, hasonló az iPhone4-nél használt megoldáshoz. ( 2048 x 1536 képpontos felbontásról szólnak a hírek, míg a jelenlegi készülékek 1024 x 768-asak.)

A Digitimes úgy tudja, hogy ezeket a kijelzőket három beszállító gyártja le az Apple számára. Júniusban az LG hárommillió panelt szállított le, a Samsung 1-1,5 milliót, a Chimei Innolux (CMI) 10 000-20 000 ezer darabot.  Júliusban az LG 2,8 milliót, a Samsung ugyanannyit, mint egy hónappal azelőtt, a CMI pedig 450 000-500 000-re növelte a tételt.
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.