Sport hvg.hu 2015. június. 15. 12:23

Lehet, hogy Dárdai kapitány marad

Dárdai Pál állítólag attól tette függővé, hogy kapitány marad-e, hogy nyer-e a csapata a finnek ellen. A csapat nyert.

Az M1 csatornának nyilatkozott Dárdai Pál szövetségi kapitány segítője, Sallói István, és a Magyar Lelátó Sportmagazin oldala szerint a következőt mondta az adásban: "Ha egy titkot megoszthatok, nekem azt mondta a mérkőzés előtt, hogy a Jóisten kezében van a sorsa: ha nyerünk, akkor marad. Nyertünk."

Dárdai eddig nem beszélt nyíltan arról, hogy maradna-e a válogatott élén, mindenesetre berlini csapatánál, a Herthánál, amelyet tavasszal az ifiedzői posztról beugorva tartott bent a Bundesligában, a nyár elején újabb, határozatlan időre szóló szerződést írt alá. A Herthánál tehát számítanak Dárdaira, sőt egyes sajtóértesülések nemrég arról szóltak, hogy bár Dárdainak a magyar válogatottal november 30-ig van szerződése, ősszel már nem ő lesz a kapitány, hanem a magyar utánpótlást vezető Bernd Storck. Erre azonban az MLSZ azt közölte, ha Dárdai nem tud maradni, akkor sem esélyes Storck szerződtetése, mivel erre a posztra korábban már nemet mondott a német szakember.

MTI / Kovács Tamás
párizsi olimpia 2024

Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába

Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.