A ma kezdődő focivébé alatti tematikus sörözéshez ad segítséget a The Big Lead, amely röviden bemutatta mind a 32 részt vevő ország kedvenc sörmárkáját. Néhány név meglepetésnek számít a listán.
A focivébén részt vevő 32 ország legkedveltebb sörmárkáit mutatja be a The Big Lead, amely azokat a söröket válogatta össze, amelyekből az adott országban a legtöbbet adnak el. Jó néhány ismert és cseppet sem meglepő márka sorakozik a listán, például a mexikói Corona, a holland Heineken, a német Krombacher, illetve az amerikai Bud Light.
De meglepetések is bekerültek a válogatásba, például sokan a Stella Artois-t tartják a legnépszerűbb belga sörnek, miközben e lista szerint a külföldön kevésbé ismert Jupiler teszi ki a Belgiumban eladott sörök 40 százalékát. Az angoloknál a Carling szerepel, míg az ausztráloknál a szinte egész világon ismert Foster's helyett a Victoria Bitter kapott helyet. Olaszországból sem a Peronira, hanem inkább a Birra Morettire tippeltünk volna.
Bekerült ezen kívül a helyi szabályoknak megfelelően alkoholmentes iráni Behnoush, az algériai Tango, amelyet már felvásárolt a Heineken, az uruguay-i Pilsen és az ecuadori Pilsener is. A legtöbb sörről nem voltak jó véleménnyel a tesztelők, illetve a listát összeállítók, a legjobban talán a Bud Light-ot húzták le, amiről azt írták: "A Bud Light ... egy sör. Íz szempontjából ez a legjobb dolog, amit el lehet mondani róla. De olcsó!"
Idén a halálra kerestek legtöbbször a Wikipédián
De ennél azért vidámabb témák is előkerültek Taylor Swifttől kezdve az amerikai politikusokon át, egészen a párizsi olimpiáig a top25-ös listán.